Pagina's

Project 365: week 16

Week 16 alweer! Deze week was heerlijk. Helaas lag ik wel twee keer al voor 22:00 uur in bed terwijl ik ook nog lekker uit had gekund, lang leve de hoofdpijn. Verder was ik elke dag voor 13:00 uur uit en vrijdag hoefde ik helemaal niet naar school. Zaterdag ging ik naar Groningen voor de bloggersmeeting en zondag heb ik voor mijn herkansing van woensdag geleerd. En dit waren de foto’s.

2013-04-15 10.13.45

Maandag 15 april – Ik had het *bliepbandje van Freek gestolen bij CKV. Hij had er nog minstens 10 in zijn tas dus het maakte niet uit, maar het ging even om het idee. Je ziet het trouwens niet, maar dit bandje zou zo twee keer om mijn polsen heen passen, haha.


2013-04-16 16.10.28

Dinsdag 16 april – Mijn moeder had nog een hanburger over van de dag ervoor, dus besloot ik er een broodje hamburger van te maken. Weer eens iets anders dan mijn gebruikelijke tosti of gebakken ei. Dit is een biologische hamburger met tomaat, rucola en kaas, dat ik vlak voordat de burger uit de pan moest erop had gestrooid. Het was lekker!

DSC_0582
Woensdag 17 april – En weer een onderdeel van mijn avondeten! Het is wel vreemd om om 16:15 uur een toetje te eten, maar het was wel lekker! Dit is gewoon ingevroren fruit in doosjes van de AH, superhandig voor als je weinig tijd hebt. Je moet alleen niet vergeten het een uurtje van tevoren uit de vriezer te halen.

DSC_0583
Donderdag 18 april – Woensdag was mijn mascara achter de kast gevallen. Het is een Malm van IKEA die vastzit aan de muur, dus ik vond het te veel moeite voor een mascara van drie euro die ik al vier maanden gebruik. Daarom kocht ik maar even een nieuwe!

DSC_0604

Vrijdag 19 april – ‘s Ochtends ging ik naar de stad, en ‘s middags ging ik chocoladecakepops maken met Sylvia! Ze zijn alleen veel te zoet om op te eten, maar ik vind het gewoon leuk om te doen. En we hadden er niet verschrikkelijk veel gemaakt, dus zo zonde is het niet.



Zaterdag 20 april – Vandaag reisde ik helemaal af naar Groningen! Vooral de terugreis was een hele tour, maar het was heel gezellig! Ik sta heerlijk charmant met mijn ogen bijna dicht, maar ik kan nou eenmaal echt niet tegen de zon inkijken.

DSC_0688
Zondag 21 april – Eindelijk staan de bloesembomen tegenover mijn huis weer in bloei! Dit geeft mij echt het ultieme lentegevoel.

En dat waren de foto's weer! Een goede balans tussen spiegelreflexfoto's en foto's van mijn telefoon deze keer, en ook een goede balans tussen foto's in huis en buiten. Volgende week nog even vier dagen naar school, waarvan twee halve, en dan is het alweer vakantie! Even een weekje niet naar school en niet werken, de verjaardag van mijn moeder en van mijn blog vieren. Zin in!