Pagina's

April 2013

Tussen alle drukte door neem ik toch nog even de tijd om een update te schrijven voor Lisa Loves! April was de maand van de toetsweek, voor de laatste keer veel werken en natuurlijk Pasen. Ik ben naar Groningen geweest, en 30 maart nog naar Rotterdam. Ik heb het einde van de toetsweek gevierd met klasgenootjes, ik heb koekjes gebakken, genoten van de eerste tekenen van de lente en ik nam eindelijk weer de tijd om foto's te maken. Verder keek ik heel erg uit naar volgende maand!

Tsja, niet zo veel bijzonders dus. Ik hoef ook geen update te geven over mijn gezondheid dergelijke, al schiet het op tijd naar bed gaan er weer een beetje bij in. Net zoals het regelmatig bloggen, want ik ben achter de schermen druk bezig! Degenen die me op Twitter volgen weten inmiddels wel dat ik druk bezig ben met een aantal grote veranderingen. Aanstaande woensdag, als mijn blog drie jaar bestaat, zal ik het openbaar maken. Ik vind het zelf heel spannend!


Leren - kamer helemaal opgeruimd - chocolade smelten - vraag me niet wat ik doe op mijn werk - bijna naar Berlijn! - lente - cakepops maken met Sylvia - Almere Centraal (foto is gespiegeld, geen idee hoe) (ik heb nooit zo veel foto's, want natuurlijk bewaar ik de beste voor mijn project 365!)

Hoe mijn toetsweek is verlopen, weten jullie inmiddels wel. Ik heb mijn herkansing wiskunde gemaakt en ik denk niet dat het hoger is dan een 6, maar we zullen het zien. Ook ging ik dus naar Groningen, met allemaal leuke bloggers. Ik had nog een dagkaart en die kun je het beste optimaal benutten, haha. k wilde Floor en Marjolein weer zien, en Marieke en Gerrianne + een heleboel andere bloggers (Linda, Romy, Jessy, Myrthe, Luna, Geanne en Suzanne) waren er ook, supergezellig! Helaas was er een storing tussen Zwolle en Amersfoort, en moest ik dus omreizen via Almere. Ach, ik ben in elk geval weer een ervaring rijker!

Ik ga april nog even goed afsluiten. Maandag ga ik met Beau winkelen in Rotterdam, en ik heb heel veel zin om haar eens in het echt te ontmoeten! Dinsdag is het natuurlijk Koninginnedag (of Kroningsdag) en is mijn moeder jarig. Ik weet nog niet wat ik ga doen, maar het wordt vast wel leuk. Woensdag is natuurlijk de grote dag en verder zie ik wel wat ik ga doen. Ik wil er in elk geval optimaal van genieten, want over een jaar heb ik geen meivakantie, maar IB-examens. Spannend! Al die mensen in pak en jurkjes op school voor de examenfoto's, tafeltjes naar de gymzaal slepen en de stunt deden me wel even realiseren dat het echt niet meer zo lang duurt. Als je dit jaar al aan de beurt bent, wens ik je alvast heel veel succes!

En nu is het weer bijna mei! Een heerlijke maand, want na de vakantie hoef ik maar drie daagjes naar school, en na het hemelvaartsweekend vertrek ik naar Berlijn! Daarna kan ik weer genieten van een lang weekend dankzij Pinksteren. Heerlijk! Daarna kan ik vol goede moed aan mijn laatste vier lesweken en toetsweek beginnen. Ja, ik hou nu al van mei (en het is nog niet eens begonnen, haha)

Wat was jouw hoogtepunt van deze maand?

2 opmerkingen: