Pagina's

Lisa Loves bestaat 3 jaar én gaat verhuizen!

3 jaar alweer, wow! Toen drie jaar geleden de eerste post op deze site online kwam, was ik dertien jaar oud en zat ik in de tweede klas. Als ik terugkrijg op mijn posts moet ik stiekem wel een beetje lachen, maar je moet ergens beginnen toch. Zeker in het laatste jaar is mijn blog heel hard gegroeid. 

Drie jaar geleden wist ik echt niet wat ik met mijn blog aanmoest. Ik had geen onderwerp, geen doel en geen idee of ik het vol zou houden. Eigenlijk begon ik gewoon om te kijken of bloggen iets voor mij was. Dat ik het nu nog steeds met heel veel (waarschijnlijk meer dan toen) plezier zou doen, had ik echt niet verwacht. Laat staan dat ik zo veel lezers en volgers zou krijgen. Natuurlijk blog ik niet om de volgers en reacties, maar zonder zou het eigenlijk niet vol te houden zijn.

Maar na drie jaar vond ik het toch tijd voor de volgende stap. Degenen die mij op Twitter volgen weten inmiddels al wel wat er aan de hand is, en bij het lezen van de titel werd het denk ik ook wel direct duidelijk. Lisa Loves gaat verhuizen! Niet kun je mijn site nu bereiken via lisaloves.nl, ik ben ook veranderd van systeem! Mijn blog draait nu op Wordpress in plaats van Blogger. Afgelopen week ben ik bezig geweest met het opnieuw indelen van de categorieën en tags en het maken van een layout (wat nog best lastig was, maar ik wilde het zelf doen!). Ik kan nu nog wel een heel lang verhaal gaan vertellen, maar jullie kunnen natuurlijk net zo goed meteen naar mijn nieuwe site gaan!

Klik hier om naar lisaloves.nl te gaan!

Als het goed is worden mijn volgers op Bloglovin' één dezer dagen overgezet. Je hoeft me dus niet opnieuw te volgen. Jammer genoeg kun je me niet meer volgen via GFC, want dat werkt niet met Wordpress. Ik neem aan dat de meesten ook wel een Bloglovin'-account hebben, dus klik hier om mijn blog daarmee te volgen!