Pagina's

Notitieboekje update #1

Vandaag een update over mijn notitieboekje. Misschien hebben jullie mijn artikel wel gelezen over die saaie dag. Toen had ik bij de Hema een notitieboekje gekocht.
Ik ben nog niet zo ver, ik heb nu drie pagina's vol. Ik wilde vandaag goede stukjes uit songteksten opzoeken, maar sinds internet het niet doet (het is nu zondag) gaat dat een beetje moeilijk. Ik heb trouwens geen foto's want ik schaam me best wel voor mijn handschrift[a].

Ik heb dus een aantal quotes en korte gedichtjes voor jullie. Ze zijn wel een beetje standaard, want ik heb de meesten van meidenfora maar ik hoop dat jullie ze leuk vinden. Ookal kom je ze de hele tijd op Hyves tegen.

~Opgeven hoeft niet te betekenen dat je te zwak bent om door te gaan.
Het kan ook betekenen dat je sterk genoeg bent om het los te laten.

~All I can be is me,
Whoever that might be.
-Bob Dylan
Dance Like nobodys watching,
Love like youve never been hurt.
Sing like nobodys listening,
Live like its heaven on earth.

The best way to make your dreams come true is to wake up.

Als het leven geen zin heeft hoef je er ook geen punt achter te zetten.
Deze heb ik wel 100 keer gelezen en pas bij de 99ste keer snapte ik hem!
Just know that youre not in this thing alone,
theres always a place for you to call home.
-Cheryl Cole

When life gives you a hundred reasons to cry,
Show life that you have a thousand reasons to smile.

Everyone wants happiness without any pain,
but you cant have a rainbow without any rain.
Echt heel standaard maar ook helemaal waar.

xxx Lisa