Pagina's

Vakantie

Ik had het al bij een ander artikel neergezet, maar ik ga dus morgen (maandag) op vakantie. Ik ga een midweek naar Duitsland (ergens in de Moezel). En dan neem ik waarschijnlijk geen laptop mee. Er is daar wel Wi-fi in het restaurant maar het mag waarschijnlijk niet. Ik dacht: we gaan een dag naar een stadje en voor de rest alleen wandelen. Maar het weer wordt heel slecht, 11-15 graden en veel wolken en regen. Dus ik denk niet dat we heel veel weg gaan.
Ik ga voor zover het kan naar buiten (ik moet écht wat aan mijn conditie doen, ik word al misselijk na de warming-up met gym, omdat ik zo moe ben. En dat is 10 rondjes door de gymzaal rennen en een beetje met je armen draaien, dus dat is best wel slecht van me), zwemmen, lezen en relaxen. We gaan ook een dag naar een stad, dus ik hoop dat ik wat leuke kleren kan vinden! Ik heb heel weinig kleren op dit moment. Voor de rest ga ik misschien nog wat make-up kopen maar ik weet het nog niet.

Ik ga niet veel huiswerk maken, alleen mijn Duits leren. Want ik sta best wel slecht voor Duits. Ik ben er niet zo slecht in, alleen aan het begin van het jaar. Nu valt het echt de hele tijd uit en hebben we tig keer van leraar gewisseld. Nu is het wel weer stabiel, maar in die tijd hebben we bijna geen lessen gehad en dus ook geen toetsen. Nu hebben we er nog maar 2! Dus ik moet er wel even wat aan doen.

Niet dat iemand deze blog leest, maar toch. Nu weten jullie dat er wat voorgeplande artikelen komen. Ik wilde zeggen, minder artikelen, maar dat klopt niet helemaal. Normaal zijn het er minder.[a]

Gaan jullie nog op vakantie?

xxx Lisa