Pagina's

Even tussendoor

Hallo allemaal, vandaag even een update over van alles in de afgelopen weken.

Allereerst de layout. Hij is nu niet meer van het template denim, maar gewoon gemaakt met die nieuwe layout-ontwerper van Blogger. Ik vind hem niet heel mooi, maar als ik er een met Artisteer maak kan ik hem niet opslaan en krijg ik zo'n stom copyright ding over mijn hele blog. Ik moet hem dus kopen(beetje duur voor een beginnende blog), of illegaal downloaden maar daar heb ik echt nul verstand van.:P Dus doe ik het maar even zo.
Ik ga denk ik vanmiddag weer een nieuwe header maken, want ik ben verslaafd aan (mijn wel legale:P) Photoshop! Omdat ik niet zoveel foto's heb ga ik dus maar headers en zo maken.

Ik ben nog steeds ziekjes. Ik heb de hele nacht liggen snotteren, en ik ben heel duf. Ik hoop dat ik dinsdag (het is nu zondag, maar als je dit leest maandag) weer een beetje beter ben, want we gaan kamperen met de klas en dat word dus niet slapen!

Mijn Wayfarer is besteld! Hij komt waarschijnlijk dit weekend binnen, dus dan mag ik hem passen en bekijken. Daarna wordt hij helaas weer ingepakt, want ik ben pas 11 juli jarig!

Mijn toetsweek. Daar ben ik niet zo over te spreken maar ik vertel het maar wel even!
Ik heb een 2.7 (en een voldoende, maar ik weet niet welke want er staat geen opmerking bij) voor Engels, een 4.1 voor nask, een 5.2 voor Frans, een 5.1 voor wiskunde, een 5.3 voor bio en een 7.3:O voor aardrijkskunde. Ik snap het aan de ene kant wel, want ik was ziek. Maar aan de andere kant, de laatste 2 dagen voelde ik me echt beroerd en toen heb ik de beste cijfers gehaald!
Ik ben echt opgelucht dat ik geen 1 maar een 5 voor wiskunde heb, zodat ik maar 0.1 punt gezakt ben en nog gewoon over mag! Die 2.7 snap ik echt niet, de toets was heel makkelijk. Dus ik vrees dat ik gewoon hoofdletters/punten ben vergeten, want als je dat vergeet is de vraag FOUT. Met mijn aardrijkskunde cijfer ben ik echt heel blij! We hadden alleen een half jaar geleden en een maand geleden nog 2 opdrachten gedaan, waar we nog steeds geen cijfer voor terug hebben. De leraar zegt elke keer weer dat hij 250 leerlingen per week heeft, maar dat is toch geen excuus om ons geen cijfer geven? Ik sta nu een 6.3 maar ik zou graag nog iets omhoog willen.
Ik ben echt heel benieuwd naar mijn cijfers voor Duits en geschiedenis, maar omdat ik voor handvaardigheid en project nog een hoog cijfer heb gehaald ga ik dus wel over naar 3 TTO.

Dat was dus de update, morgen weer een normaal artikel!

xxx Lisa

En nog even een dingetje over mijn Photoshop verslaving: Ik weet dat er niet zoveel mensen op mijn site komen (misschien moet ik eens stoppen met Intense Debate en gewoon mijn eigen site URL gebruiken).
Maar als je een nieuwe header nodig hebt, ik wil wel wat voor je proberen! Ik kan dus alleen losse headers maken, dus geen headers die in je layout moeten passen. Maar als je een nieuwe header wil:


  • Zeg welke kleuren je wil
  • Wat voor soort achtergrond (effen, bloemetjes, vintage of wat nieuwer)
  • Soort lettertype (Niet perse een naam, maar gewoon schrijfletters of zo)
  • Eventueel logo wat erin moet
  • Ongeveer de hoogte, en de breedte
  • Of hij druk moet of simpel
Nu lijkt het misschien of ik dan meteen doe wat jij precies zegt, maar dat valt wel mee.
Mail hem naar lisaxloves@live.nl (don't forget the x!) en je krijgt zo snel mogelijk antwoord!