Pagina's

Nieuwe zonnebril

Hij kwam dinsdag binnen, mijn Wayfarer! Donderdag (gisteren dus) ging ik hem ophalen, en toen mocht ik hem een dagje op om te kijken of er niets mis mee was. Daarna zou hij weer ingepakt worden en moest ik wachten tot mijn verjaardag. Dat vond mijn moeder uiteindelijk toch een beetje lullig, dus ik hij hoefde niet meer terug in het doosje. En nu is hij dus van mij!



Ik kon de kleur niet zo goed op de foto krijgen, want in elk licht is 'de kleur iets anders. Maar ik vind hem in elk geval heel mooi! Hij werkt heel goed als zonnebril, het wordt wel een stuk grijzer maar niet heel donker. De bril is wel een beetje zwaar, maar daar raak je snel aan gewend. Ik ben er heel erg blij mee en ik denk dat ik hem vaak zal gebruiken, deze en de komende zomers!


En nu ben ik wel benieuwd, wat voor zonnebril hebben jullie?

xxx Lisa