Pagina's

Blond Amsterdam

Blond Amsterdam is een van mijn favoriete merken als het gaat om Decoraties. De tekeningen zijn lekker vrolijk, en niet zo kitscherig. Helaas is Blond Amsterdam vrij duur, dus ik heb maar twee dingetjes.
Ik heb een kleine pot, ‘Pretty’. Het design is lekker vrolijk maar niet zo druk. In deze pot heb ik mijn haaraccessoires gedaan. Dat is eigenlijk niet handig, want je kan er niet zo makkelijk in graaien maar ik laat het lekker zo. Deze pot heb ik van ‘Sinterklaas’ gekregen en ik ben er heel blij mee.

Dan heb ik ook nog een tissuedoos, die kreeg ik in mijn schoen:P. Ik vind deze box echt zo leuk! Hij is lekker vrolijk en er staat op waarvoor je de tissues kunt gebruiken:P. Als hij op is ga ik weer een Kleenex doos kopen, en dan maak ik hem voorzichtig open. Het is natuurlijk zonde om deze mooie doos weg te gooien!
Ik zou graag wat meer spulletjes willen hebben van Blond Amsterdam, want ik vind het echt een heel leuk merk. Misschien kan ik wat voor mijn verjaardag vragen, en anders wordt het Sinterklaas want ik vind het net iets te duur om van mijn zakgeld te kopen.

Blond Amsterdam is te koop bij o.a de V&D, de webshop en de Blond winkel in Amsterdam.


Hebben jullie iets van Blond Amsterdam?

xxx Lisa