Pagina's

Korte update vanuit Amerika!

Nu ik dit schrijf zit ik op een pikdonkere camping vlakbij Yosemite National Park. Het is hier snikheet (37 graden in de schaduw) maar ik overleef het wel.:P 3 dagen geleden waren we in San Fransisco en daar was het 14 graden dus er zijn wel grote verschillen hier!

Ik heb tot nu toe wel een leuke vakantie, maar het begin was niet zo leuk. Eerst hadden we het vliegtuig gemist, in het hotel ging het brandalarm af (iemand had aan het alarm getrokken dus niets gebeurd) en we hebben op een bergweg de camper een beetje kapot gereden (het trappetje ging niet meer uit). Nu gaan er de hele tijd dingen kapot in de camper (kastjes gaan niet meer goed dicht en dat is heel gevaarlijk onder het rijden) maar verder gaat het heel goed!

We gaan morgen richting Las Vegas en Grand Canyon en daarna gingen we weer naar Los Angeles (daar zijn we niet echt geweest, we hebben alleen de eerste nacht in het hotel geslapen en de camper opgehaald). 6 augustus vlieg ik (hopelijk) weer terug.

Ik ga nu weer stoppen, want ik heb nog maar 20 minuutjes internet. Ik wens jullie nog een fijne vakantie en er komt zo snel mogelijk weer een update!

xxx Lisa