Pagina's

Schoenen

Ik ben helemaal geen schoenenfreak. Nou ja, ik wil wel veel schoenen (Sneakers dan, geen hakken) maar mijn voeten groeien nog. Ook al doe ik gewoon All-Stars aan, mijn voeten zijn aardig slap dus ik mag geen goedkope schoenen van mijn moeder. Ik denk dat ik nog een maatje doorgroei (dan heb ik 39) en dan ga ik schoenen sparen:D.

Ik heb dus maar 4 paar schoenen (en regenlaarzen en teenslippers van 3 euro voor het strand) waarvan 2 paar Birkenstocks en 2 paar sneakers. Mijn witte Birkenstocks zijn een beetje aan de kleine kant maar ze passen nog. Ik ben van plan wat meer schoenen te kopen als ik in Amerika ben (Allstars voor 20-25 dollar!) maar nu is het wel even genoeg.

Ik heb dus heel weinig schoenen, maar ik ben wel benieuwd of jullie ook zo weinig hebben! Dus, hoeveel paar schoenen hebben jullie?


xxx Lisa