Pagina's

Mijn favoriete Games

Ik ben geen die-hard gamer, maar ik vind het wel leuk om af en toe een spel te spelen. Dit doe ik op de Wii en de computer, en soms op mijn 4 jaar oude DS. Vandaag laat ik jullie mijn favorieten zien! Trouwens: ik speel ze niet allemaal op dit moment. Op sommige momenten speel ik iets heel vaak en dan weer niet.


Mario Kart Wii 
Dit spel is gewoon heel erg leuk! De banen, de poppetjes, de auto's en de dingen die je af kunt schieten zijn heel leuk. De andere racers zijn nogal voorspelbaar, dus ik speel liever online of met vriendinnen (en dan de slappe lach krijgen als de ander weer eens van Rainbow Road afvalt). Maar het allerleukste vind ik de besturing. 'Echt' sturen is een stuk leuker dan op een paar pijltjes drukken!

De DS versie vind ik ook leuk, maar omdat ik een gewone DS heb die alle kleuren heel donker maakt, en omdat ik hem al vier jaar heb is het spel toch iets minder leuk geworden.

De Sims 2
Ja, ik weet het: De Sims 2 is alweer hopeloos verouderd. Maar met alle uitbreidingspakketten (ik heb er 9) is het echt heel leuk! Ik post nog wel eens een paar van mijn huizen, want vaak vind ik het bouwen zo leuk dat ik niet meer aan spelen toekom! Ik doe ook 10G, zoek maar even op internet op wat het is want de uitleg duurt zo lang.:P Ik ben helaas nog niet zo ver, ze zijn zwanger van de 3e generatie.





Animal Crossing DS
Oke, dit heb ik echt al best lang niet gespeeld maar het hoort wel bij dit artikel. Hier heb je je eigen dorpje en je eigen huis, en als je internet hebt (dat heb ik dus niet, snap er geen bal van) kan je ook op bezoek bij anderen. Je kan heel veel doen, moet je maar even Googlen. Ik doe dit samen met mijn broertje, vooral in de vakantie. Met mijn broertje verdienen we veel sneller.:P Stiekem speel ik wel vals, als je heel lang niet komt krijg je namelijk heel veel onkruid en er gaan mensen verhuizen. Dus ik zet de tijd terug.:P


Dit waren mijn favorieten. Voor de rest speel ik soms: De Blob Wii, New Super Mario Bros DS (die voor de Wii is echt geweldig, die heeft een vriendin van me maar ik heb hem niet dus vandaar staat die er niet bij) en De Blob Wii.
Ik speel ook wel eens Burnout 3 op de Playstation 2 van broertje, daar ben best goed in.:P Vooral in het onderdeel Crashen, maar in gewone races crash ik ook heel veel.

Dit waren mijn favoriete games! Spelen jullie wel eens games?

xxx Lisa