Pagina's

Update 31 juli

Nu ik weer eens op een camping met gratis WiFi zit leek het me leuk weer eens update te schrijven. De tijd vliegt voorbij en over 6 dagen moeten we de camper alweer inleveren! Dat vind ik zo jammer, want omdat we het vliegtuig hadden gemist kunnen we nog maar 2 dagen naar Los Angeles. Gelukkig zijn de winkels meestal tot 10/11 uur open dus ik kan ook 's avonds shoppen.

Het gaat inmiddels een stuk beter (qua pech) maar ik ben nu wel ziek. Ik denk dat het komt omdat je hier hele grote temperatuurwisselingen hebt (Los Angeles: 35 graden, San Fransisco:14 graden(!), Yosemite: 38 graden, Las Vegas: 42 graden en waar ik nu ben is het 21 graden en veel regen) en ik heb gisteren een heel stuk gewandeld terwijl ik niet lekker was. Ik denk dat het morgen wel weer over is.:)

Een paar dagen geleden was ik in Las Vegas, en het was echt ongelofelijk heet. Het zwembadwater was zelfs warm geworden! Zelfs toen ik niets deed zweette ik me rot. 's Avonds gingen we naar de Strip, de straat waar Las Vegas beroemd om is. Die hotels daar zijn echt heel erg groot en er zitten hele gokhallen in. Het hotel waar ons 'RV Park' naast stond had zelfs een heel pretpark.

 Ik ben ook nog naar M&M world geweest en dat was heel apart. Ze hebben daar ALLES met M&M's erop. Mijn moeder en ik wilden een tasje van M&M world dus gingen we M&M's tappen. Het is daar heel duur maar gelukkig was ik alleen met mijn moeder (mijn broertje vind M&M's zo goor dat hij buiten wilde blijven met pap).

Ik heb overal wel foto's van, maar het is een beetje moeilijk om hier mijn foto's te bijsnijden en zo, dus dat doe ik na de vakantie wel. Ik zal ook proberen om een shoplog filmpje op te nemen met mijn moeders camera, maar eerst ga ik nog even genieten van mijn vakantie!

xxx Lisa

PS: Ik verlang elke dag naar een verse boterham met hagelslag:P. We hebben een toaster aan boord maar het brood is nog steeds niet te eten.:P