Pagina's

Back 2 school

. Ja, je leest het goed, morgen is het voor mij weer tijd om naar school te gaan. Natuurlijk had ik liever nog een paar weekjes vakantie gehad, maar helaas. Vandaag heb ik mijn rooster opgehaald en 'kennis gemaakt' met mijn nieuwe klas (die, behalve dat er drieweg zijn en een bij is nog precies hetzelfde is als vorig jaar) en mentor. Morgen begint mijn eerste bijna echte schooldag.

Ik heb nog geluk dat ik dan het eerste uur vrij ben, maar dan nog: ik moet om half 10 beginnen terwijl ik de afgelopen weken vaak nog niet eens wakker was rond dat tijdstip. Mijn eerste uur is science, wat ik al in geen eeuwigheid heb gehad (we hadden geen science meer omdat er geen methode was). Ik weet niet eens wat ik precies moet doen met dat vak…

Daarna hebben we klasselunch en dan een rugbyclinic. En geloof me, met de jongens uit mijn klas kan je maar beter niet rugbyen. Dan mogen we weer naar huis en woensdag is dus de eerste volle dag les.

Ik weet wel dat dit geen makkelijk jaar gaat worden. We krijgen een aantal leraren die veel van ons verwachten, ik moet een profiel kiezen én ik moet ook nog eens Engels examen doen. Ik zit er wel een beetje tegenop, maar ik ga gewoon proberen om met een zo goed mogelijk rapport naar de vierde te gaan!

Ik hoop dat dit verder geen gevolgen heeft voor mijn blog, maar als het even niet meer gaat zal ik het zeker melden! Ik wens jullie ook heel veel succes en toch ook wel veel plezier op school, en als je nog niet hoeft: geniet van je laatste weekjes!

Xxx Lisa