Pagina's

Liedjes in mijn hoofd

Ik wilde weer eens een post maken met mijn favoriete liedjes erin. Toen ik de liedjes die ik vaak luister op een rijtje zette, viel het me op dat ik de meesten niet eens luister omdat ik ze heel leuk vind, maar omdat ze zo verslavend zijn. Het is niet zo dat ik ze echt niet Ik vond dat eigenlijk wel grappig, dus vandaag laat ik ze aan jullie horen. Pas op: als je er niet van houdt om liedjes in je hoofd te hebben kun je ze beter niet luisteren!


Eminem ft. Rihanna - Love the Way you Lie
Ik vind deze soms echt verschrikkelijk, en soms moet ik hem gewoon keihard aanzetten. Ik weet niet wat ik met dit liedje heb.


Flo-Rida ft. David Guetta - Club Can't Handle me
Vandaag heb ik hem weer in mijn hoofd!


Bruno Mars - Count on me
Dit liedje vind ik trouwens wel heel leuk, maar hij blijft wel heel verslavend!


Taio Cruz - Dynamite
Ik dacht dat het wel meeviel met de hoeveelheid Amerikaanse Billboard liedjes ik luister, maar op dit moment dus even niet!


Tony Junior & Nicolas Nox - Loesje
Dit is echt een verschrikkelijk liedje! Maar toen ik met een vriendin ging logeren zongen en luisterden we hem de hele tijd. Nu krijg ik hem niet meer uit mijn hoofd dus hij hoort er wel bij!


Het waren best wel 'standaard' liedjes, maar ik hoop dat jullie het alsnog leuk vonden om te zien!


Welke liedjes blijven bij jou de hele tijd in je hoofd zitten?

xxx Lisa

EDIT: de kleuren doen een beetje raar en ik weet niet hoe ik het moet veranderen. Sorry daarvoor!