Pagina's

I love my laptop

Ik weet niet wie de laptop heeft uitgevonden, en ik weet ook niet welke mensen de laptop zo snel, compact en licht heeft gemaakt. Maar ik weet wel dat ik heeel blij ben dat die mensen dat gedaan hebben. Mijn laptop is echt mijn favoriete apparaat. Ik ben niet zo van TV kijken, geef mij maar een laptop!

Het is alweer bijna twee jaar geleden, maar ik kan me de dag dat ik hem kreeg nog precies herinneren. Ik kreeg hem voor de middelbare school. Ik had hem best vaak nodig en aangezien mijn ouders best vaak op hun eigen computers zitten was dit de beste oplossing. Omdat ik voor school ook vaak een computer nodig heb, was ik heel blij dat ik er eentje mocht! Ik moest er niet aan denken om de hele tijd bij mijn ouders te moeten zeuren of ik nou eens mijn huiswerk mocht doen.:P


Sorry voor de blurry foto, ik heb mijn moeders spiegelreflex gebruikt en die heeft geen beeldstabilisatie!



Mijn laptop wordt door het hele huis gesleept. Van mijn bed naar de eettafel, van de bank naar mijn ouders slaapkamer (als ik TV kijk zit ik vaak tegelijkertijd op de laptop!) en van de tuin naar mijn favoriete 'laptopplekje', mijn bureau. Ik doe altijd alles tegelijk, op een gemiddelde dag heb ik aanstaan: Google Chrome, met ongeveer 10 tabbladen, Picasa, Word, OneNote, Windows live Messenger en Photoshop of Itunes. Als ik Photoshop en Itunes tegelijk aanzet word 'ie wel heel erg sloom, maar voor de rest kan ik veel tegelijk doen.

Dus ja, I love my laptop! Maar ik moet wel een beetje de tijd in de gaten houden als

Als ik eerlijk ben, breng ik iets teveel tijd achter (voor, op met?) mijn laptop door. Ik zeg niet dat ik er verslaafd aan ben, want als ik veel te doen heb mis ik hem niet. Maar ik zit wel veel te lang op. Op Hyves en MSN zit ik nauwelijks meer, maar nu zit ik vooral op Bloglovin, Twitter, mijn eigen site, Photoshop, de Sims 2 en ik vind het ook heel leuk om nieuwe sites te ontdekken! Als ik niets te doen heb doe ik een online spelletje, maar dat wordt wel snel saai.


Dus ja, I love my laptop! Maar ik moet wel een beetje de tijd in de gaten houden als ik bezig ben!
Zitten jullie soms ook zo lang achter jullie laptop of computer?

xxx Lisa

PS: Ik heb een HP 6735s. Maar daar heb je niet zoveel aan aangezien hij al een lange tijd niet meer te koop is!