Pagina's

No-buy update #2

Yes, mijn no-buy is afgelopen! Mijn doel is bereikt: ik heb mijn nieuwe mobiel! Ik ga nog even doorsparen voor een hoesje en dan kan ik weer andere leuke dingetjes kopen. Ik ben bezig sinds 13 september. Dat betekent dat ik ruim 5 weken niets heb gekocht.

 Het is ietsje anders gelopen, maar ik heb nu een abonnement met internet en dat is beter dan prepaid! Er komt binnenkort een artikel over. Eigenlijk wilde ik die een paar dagen geleden al online zetten, maar ik kan op deze computer geen foto's bewerken. Vanaf morgen kan ik ook de laptop van mijn moeder gebruiken en dan kan ik weer foto's bewerken/verkleinen. Dit is ook meteen de reden waarom ik weer hetzelfde plaatje gebruikt heb.

Vlak na de eerste no-buy update had ik er geen zin meer in. Alles wat ik wilde was shoppen, shoppen, shoppen! Als mijn vader een paar dagen later had aangeboden de rest te betalen, had het al geen zin meer gehad. Gelukkig was mijn vader op tijd! Ik wil nu nog steeds heel graag shoppen maar ik heb gewoon geen geld meer.

Ik ben best wel trots op mezelf! Ik had niet verwacht dat ik dit vol zou houden. Niet dat ik nou zoveel shop, maar af en toe moet ik toch wat kopen. Ik ben wel vier keer naar de C1000 geweest in een tussenuur, en ik heb niks gekocht. Twee keer kreeg ik een broodje van een vriendin. Ze zei dat ze het geld best kon missen, maar toch voelde het niet zo goed. Ik ben blij dat ik haar nu een keertje kan trakteren!

Ik weet nu van mezelf dat ik het kan. Dus als ik weer voor iets wil sparen: gewoon niks kopen! Zouden jullie dit volhouden?

xxx Lisa