Pagina's

Update

Ik heb alweer een tijdje een laptop. Het is een bakbeest uit 2004, heeft 18 gigabyte geheugen, loopt soms vast en je hebt een potlood nodig om hem aan te zetten. Maar ja, ik heb er tenminste een! Ik kan er huiswerk op maken, MSN'en en internetten. Dan moest Bloggen ook wel lukken. Het Bloggen zelf is niet zo moeilijk, maar de foto's importeren niet. Eén keertje lukte het, maar het openen in Picasa niet. Normaal kon ik de foto's gewoon openen, maar nu opeens niet meer. Misschien ligt het aan Windows XP zelf, maar ik denk dat het door mezelf komt. Ik weet gewoon niet meer hoe XP precies werkt.


Mobiele foto: mijn laptop. Foto's maken, bewerken en vervolgens mailen kan trouwens wel. Toch ben ik niet van plan dit te doen, deze slechte foto's maken mijn blog niet beter!

Ook heb ik volgende week toetsweek. Normaal vind ik toetsweek niet zo erg (half 10 beginnen en om kwart over 12 weer uit) maar nu hebben we het eerste en het vierde uur gewoon les. Ook moeten we nog presentaties geven voor ACD (arts, craft en design: Tekenen, handvaardigheid en textiele werkvormen) en Nederlands. Ook is dinsdag mijn broertje jarig, maandag moet ik een cadeautje kopen en woensdag heeft hij zijn feestje (dat betekent heel veel lawaai). Ik heb het dus heel druk volgende week!

En nu?Gelukkig heb ik al een paar artikels voorgeschreven. In de toetsweek mag ik wel op mijn moeders' computer (om woordjes te leren en zo) dus dan kan ik de foto's bij de artikels zetten. Na deze week kijk ik wel weer hoe het verder gaat. Voorlopig moet ik het even met deze computer doen. Ik moet blij zijn dat ik een laptop heb, toch heb ik de hele tijd de neiging om hem uit het raam te gooien!

Ik ga echt proberen om regelmatig te updaten maar het is niet zo makkelijk! Het spijt me trouwens echt dat ik de hele tijd van die stomme excuusberichten moet schrijven. Ik denk soms dat ik net zo goed kan stoppen, maar dat wil ik niet. Net nu ik veel meer leuke ideetjes heb werkt de computer niet mee!

xxx Lisa