Pagina's

No-Buy update


Mijn no-buy is inmiddels al bijna drie weken bezig. Mijn no-buy zou vier weken duren, maar ik heb besloten net zolang door te gaan totdat ik mijn mobiel kan betalen. De HTC Wildfire is in de aanbieding bij het V&D prijzencircus, maar voor 10 oktober heb ik dat geld toch niet bij elkaar. Gelukkig is hij bij Dixons ook 200 euro!

Maar hoe gaat het met de no-buy zelf? Goed! Ik heb nog niks van mijn eigen geld gekocht. Donderdag heb ik kleding geshopt met mijn moeder, en vandaag ga ik weer naar de stad. Maar mijn geld blijft veilig in mijn spaarpot, ik koop alleen kleding (en dat betalen mijn ouders). Ondertussen heb ik wel iets gewonnen en ik heb een tijdschrift gekregen toen ik boodschappen ging doen, maar dat heb ik niet betaald.

Ik heb ondertussen ook wat oud speelgoed verkocht, en ik heb wat rotzooi opgeruimd in de tuin. Daarmee heb ik €19,50 verdiend. Ook kreeg ik van mijn moeder 5 euro omdat ik zelf geld ben gaan verdienen (in plaats van te zeuren om geld). Verder kreeg ik nog van 2 weken zakgeld (10 euro) en ik vond een verdwaalde euro in mijn etui. Ik heb dus al 30 euro 50 verdiend, en niks uitgegeven!

In mijn spaarpot zat nog €36,48 en ik krijg nog 75 euro van mijn ouders. Dat geld is nog van mijn verjaardag maar ik heb het gelukkig bewaard tot ik iets echt wilde hebben. Al met al heb ik nu 141 euro en 98 cent. Dat betekent dat ik nog 58 euro nodig heb. En ik mag dus niets kopen totdat ik mijn telefoon heb! Ik ben er van overtuigd dat het gaat lukken, ook al is mijn wishlist alweer dubbel zo lang!

xxx Lisa

PS: Tinypic doet het weer gewoon! Er stond een heel raar berichtje op Tinypic.com, ik snap het zelf ook niet helemaal. In elk geval: mijn oude plaatjes doen het weer en ik kan weer via Tinypic uploaden. Niet dat ik dat nog ga doen, via Blogger kan je nu ook een plaatje van internet uploaden zonder hem eerst op te slaan!