Pagina's

Mijn toetsweek is voorbij!

Voor mijn gevoel ging deze week echt heel snel! Vandaag was de laatste toets van mijn toetsweek: Scheikunde. Maandag heb ik nog een toets geschiedenis waar we 95 pagina's voor moeten leren, dus hij is eigenlijk nog niet helemaal voorbij. Volgende week is het lekker een weekje zonder stress, dinsdag gaan we met school naar Ieper en donderdag hebben we een soort talententest en ben ik de hele middag vrij.

Ik heb al een paar cijfers teruggekregen: Voor biologie had ik een 6.6 en voor Engels een 8.6 en 7.3! Ook moesten we onze handvaardigheidopdracht presenteren, daar heb ik een 7.5 en een 8 voor gehaald. De enige voldoende tot nu toe is een 4.1 voor natuurkunde. Ik ben echt heel slecht in natuurkunde, ik zie de logica er niet van in. Hopelijk mag ik hem overdoen!

Dit was even een kort artikeltje, straks komt het artikel over mijn nieuwe mobiel (eindelijk) online!

xxx Lisa