Pagina's

De perfecte winkel+ shoplog

De Kruidvat in mijn winkelcentrum is verschrikkelijk.Ze lopen altijd achter met nieuwe collecties, de testers zijn vies of leeg en het ziet er heel rommelig uit. Al die vakken met aanbiedingen zijn niet netjes gevuld, het lijkt wel alsof alles er gewoon ingegooid is. Alles in de kortingsbak is oranje door een paar bronzers met los poeder, die twee maanden geleden lekten. In de andere kortingsbakken zitten allemaal spullen voor de normale prijs. Kortom: ik moest op zoek naar een nieuwe winkel!



Bij een cosmeticawinkel vind ik een aantal dingen belangrijk: De winkel en de testers moeten schoon en up-to-date zijn, het moet overzichtelijk zijn (van onoverzichtelijke winkels zoals Abercombie kan ik helemaal duizelig worden!) en de verkoopsters moeten me met rust laten, maar wel advies kunnen geven als ik daarom vraag. 'Mijn' Kruidvat was dus precies het tegenovergestelde. Toen ik in de stad was ging ik voor het eerst naar een andere Kruidvat. Die ligt eigenlijk veel gunstiger, maar ik kwam er pas een paar weken geleden achter dat er eentje zat op die plaats!

En ja, na twee minuten rondsnuffelen wist ik het zeker: Dit wordt mijn vaste Kruidvat. Het maakt me niets uit dat ik dan iets langer moet fietsen. Het is schoon, een stuk overzichtelijker, ik kon rustig rondsnuffelen en gelukkig was bijna alles er nog! Behalve een paar spulletjes van de Limited Editions lag alles er nog. En misschien nog wel het belangrijkste: Ik voelde er me op mijn gemak. Dat heb ik niet zo snel, in veel winkels weet ik niet goed wat ik wil.

Na een hele tijd rondsnuffelen en twijfelen heb ik de volgende producten meegenomen. Ik wilde eigenlijk ook nog een lipgloss van Catrice, maar die zit in het vaste assortiment en kan ik later ook nog kopen. Misschien deze week, nu er (minimaal0 25% korting op alle make-up is!



Essence Jumbo Eye pencils in Steel me! en Copper rulez! €1,49
Essence oogschaduwpalette in Copper Rulez! €3,49
Essence Gelliner kwastje €0,99
Vaseline Rosy Lips & Cacao Butter €1,50 p/s of €3 per twee *
Catrice Ultimate Nail Laquer in Hip Queens wear Blue Jeans €2,49
Verder kocht ik nog een Grazia (€1) en een flesje Dubbel Friss die niet op de foto staan.

Hebben jullie je 'perfecte' winkel al gevonden?


* De normale prijs voor een blikje Vaseline is 2 euro, maar nu was er een actie 2 voor 3 euro. Gek genoeg kostte één blikje €1,50 in plaats van 2 euro!