Pagina's

Pimped my Closet part 1


Mijn kledingkast is echt een vreselijk ding. Hij is veel te groot voor mijn kleine kamer en dan is hij ook nog eens donkerblauw, een kleur die helemaal niet bij de rest van kamer past. Aan dat eerste is niet veel te doen, veel kleinere kasten met hanggedeelte zijn er niet te koop. Gelukkig is het niet zo moeilijk om de kleur wat minder op te laten vallen, je plakt er gewoon wat leuke plaatjes op!



Een hele tijd geleden had ik mijn linkerdeur wat opgefleurd met plaatjes uit de Cosmogirl. Het was bijna onmogelijk om de plaatjes mooi recht te snijden en door het plakband zag het er niet mooi uit. Voor de rechterdeur wilde ik het anders doen. Op Weheartit en Tumblr vond ik een aantal leuke plaatjes waar ik collages mee maakte. Die printte ik uit op stevig papier met een fotoprinter. Ik plakte ze op mijn kast, afgewisseld met wat advertenties en dit is het resultaat!

De foto is niet zo geweldig, het was nogal donker weer dus ik moest de foto wat lichter maken. Daardoor (en ook een beetje door Blogger) is de foto wat minder geworden!

 Ik ben heel erg tevreden met het resultaat! Linksonder moet ik nog iets plakken, maar op dit moment heb ik geen tijdschriften meer. Het ziet er lekker vrolijk uit en van de donkerblauwe kleur zie je bijna niets meer. Mijn bureau is nu wel een rotzooi, maar dat ruim ik (ooit) wel weer een keer op!

Wat vinden jullie er van? En hebben jullie nog tips voor wat ik met mijn linkerdeur kan doen?


xxx Lisa