Pagina's

Got a new phone!



Na ruim anderhalf jaar de LG Cookie gehad te hebben, was ik die telefoon meer dan zat. Ik wilde een telefoon waar ik echt iets mee kon! Mijn LG was sloom, liep vast en was saai. Mijn ouders waren het niet helemaal met me eens, maar toch kreeg ik hem (gewoon niet teveel zeuren, dat helpt echt!). En nu is hij dus van mij, de HTC Wildfire.






Het is een van de goedkoopste Android-telefoons maar toch ben ik er heel tevreden mee. Ik had heel snel door hoe hij werkte, apps downloaden gaat heel makkelijk en de fotocamera maakt goede foto's voor een mobiel. Aan het begin waren die 'knopjes' onderaan het scherm wel een beetje irritant, je gaat er snel met je vinger overheen en dan gaat hij weer naar het beginscherm. Er zit Wifi op, maar ik ben toch blij dat toch een abonnement met internet heb. Ik moet (naast het bedrag dat ik al aan mijn ouders heb betaald) 4 euro per maand bijbetalen, maar dat is het wel waard.



Verder kun je word documenten en PDF-files bekijken, kan je meteen zien wat voor weer het is en typen gaat heel makkelijk. Ook kan je je contacten uit je oude telefoon importeren, zodat je niet uren bezig bent met nummers overtypen. Als je internetpagina's bekijkt (en inzoomt) past hij de tekst aan zodat je niet de hele tijd van links naar rechts hoeft te scrollen. De T9 is wel een beetje raar, toen ik Apps intypte maakte hij er apostel van!

Naast de standaard functies kan je ook veel leuke Apps downloaden in de Android Market. Het zijn er niet zoveel als voor de iPhone, maar alle bekende Apps (Facebook, Twitter, Hyves, Pingchat, Nu.nl, Telefoongids...) zitten er wel op. Daarnaast zijn er ook heel veel leuke spelletjes in de market te vinden.

Ik ben heel erg blij met mijn telefoon! Omdat hij veel meer functies heeft dan mijn vorige telefoon denk ik niet dat ik er snel op uitgekeken ben.

Welke telefoon hebben jullie?