Pagina's

Shoplog 5/11/2010


Gisteren ging ik mijn shampoo ophalen bij de kapper. Ik moet eigenlijk nog even doorsparen voor een telefoonhoesje/screenprotector, maar ik had zo'n zin om wat dingetjes te kopen! De laatste keer beautyshoppen was voor mij al bijna twee maanden geleden, dus ik voelde me er niet schuldig over.





Ik heb dus vier kleine dingetjes gekocht. Allereerst een nieuwe mascara, de Catrice All Round Mascara. Mijn oude mascara is over datum en mijn Chanel-tester (de meest geweldige mascara ever, alleen veel te duur!) is bijna op. Over deze mascara heb ik veel goede dingen gehoord, dus ik besloot om hem mee te nemen voor 2 euro 50!

Bij de Kruidvat kocht ik ook nog een bekend Essence Colour & Go lakje: Choose me! Hij ziet er echt heel mooi uit, en voor dit schattige flesje met vijf milliliter nagellak heb ik maar 1 euro 29 betaald!

Bij de Hema kocht ik voor €2,50 een blending brush. Ook over dit product heb ik veel goede dingen gehoord (als er een paar positieve reviews over een product verschijnen koop ik het veel sneller!). Ik heb hem nog niet geprobeerd, maar hij is in elk geval lekker zacht!

Het laatste product, de Hema oogschaduwbasis, heb ik echt op de gok gekocht. De ene vind hem heel fijn, terwijl hij bij de ander niets doet. Ik wilde eigenlijk de oogschaduwbasis van de Etos kopen. Twee weken geleden lag hij er nog, maar nu kon ik hem nergens meer vinden! Omdat ik toch graag een oogschaduwbasis wilde en ik stiekem wel benieuwd was of hij werkte of niet, nam ik hem mee. Ik heb er €3,25 voor betaald!

Het zijn een paar kleine dingetjes maar ik ben er wel heel blij mee! Ik weet niet of er nog reviews over komen omdat er al zoveel over deze producten geschreven is.

xxx Lisa