Pagina's

Favoriete nummers van dit moment

Vroeger luisterde ik eigenlijk alleen maar top 40 muziek. Maar een tijdje geleden durfde ik het aan: ik ging voor het eerst muziek downloaden. Ik downloadde een aantal albums van artiesten die ik over het algemeen wel leuk vind, en daardoor ontdekte ik een hoop liedjes die ik veel leuker vind dan hun grootste hits. Omdat het niet zulke bekende hits zijn vond ik het wel leuk om weer eens een artikeltje met mijn favoriete nummers van het moment te maken!

Helaas kon ik niet alle liedjes in de beste kwaliteit vinden...

Taylor Swift - Enchanted
Taylor Swift - Speak now
Rihanna - S&M
Bruno Mars - Somewhere in Brooklyn
Onerepublic - Good Life
Deze is al wat ouder maar de laatste tijd is dit nummer me pas echt opgevallen.De clip is trouwens wel net uit!
B.O.B - Lovelier than you

Eigenlijk zijn er nog wel veel meer liedjes die ik de laatste tijd vaak luister, maar omdat het artikel anders wel heel lang werd hou ik het bij deze nummers! De (nieuwste) albums van Rihanna, Taylor Swift, Bruno Mars, B.O.B en stiekem ook Justin Bieber luister ik de laatste tijd veel. Ook ben ik al een tijdje stiekem fan van One Republic. De mensen die mij op Twitter volgen wisten dat vast wel, maar ik denk dat de meesten dit niet van mij zouden verwachten! 

Wat zijn jouw favoriete nummers/albums van dit moment?