Pagina's

Nieuwe layout!

Ik ben nooit tevreden geweest met mijn layout, de layout maker van Blogger deed nooit wat ik wilde. Er waren veel te weinig opties waardoor de site er altijd erg kaal uitzag, de keuze in lettertypes was heel beperkt... Voor mij was er maar één optie: Artisteer. Ik heb al minstens honderd pogingen gedaan tot downloaden, en een paar dagen geleden was het eindelijk gelukt. Eindelijk een mooie layout dus!

En dit is dus het eindresultaat. Ik vind het nog steeds een beetje kaal, dus misschien verandert de achtergrond nog. Aan de zijbalk moet ik sowieso nog veel veranderen, ik wil een nieuwe introductie (Met foto!) en de plaatjes van Bloglovin en Twitter passen ook niet meer zo goed bij het geheel.

Deze layout is lekker simpel. Voor de header en kopjes heb ik een nieuw lettertype genomen, het oude lettertype zag ik de laatste tijd wel heel vaak voorbij komen. Als basiskleuren heb ik bruin, een paarsige taupe-kleur en zalmroze genomen. Ik heb besloten om in de header deze keer niet echt plaatjes te gebruiken, ik heb gewoon een filter over een plaatje van een cupcake gedaan en een brush gebruikt.

Ik ben heel blij met de layout, hij is eindelijk een beetje zoals ik het wil! Wat vind jij van deze layout?