Pagina's

POTD: There we snow again…

P1120813
Ja, het sneeuwt weer. Toen ik een paar weken geleden wakker werd lag er sneeuw. Het was begin december! Ik vond het vreselijk om door de sneeuw te fietsen. Het was glad, je zag niks en mijn mascara zat als een stel spinnenpoten. Donderdag begon het weer en vrijdag was er een halve sneeuwstorm. Gelukkig hoef ik de komende twee weken mijn fiets niet te gebruiken, het is vakantie!
P1120830 De sneeuw gaat overal zitten, ook in je haar...

Deze vakantie ga ik gewoon lekker uitrusten, gewoon doen waar ik zin in heb. Verder wil ik nog cupcakes bakken, logeren en mijn kamer een beetje herinrichten zodat ik ruimte heb voor een beautyhoekje. Nu heb ik een plank die in de donkerste hoek van mijn kamer zit, dus uiteindelijk belandt al mijn make-up alsnog op de vensterbank. Ook ga ik lekker veel artikels schrijven. Oh, en heel veel huiswerk maken…


Ik wens jullie allemaal een hele fijne vakantie toe, en voor de genen die nog een weekje moeten: uiteindelijk kan jij nog lekker vakantie vieren terwijl iedereen weer vroeg op moet staan om naar school te gaan!