Pagina's

Mijn stash: The Body Shop

The Body Shop is één van mijn favoriete winkels om beauty te shoppen. Je kunt alles testen, er zijn veel verschillende producten en geuren en het is ook fijn dat TBS niet op dieren test. Helaas is het merk niet super goedkoop… Het grootste deel van de producten heb ik in de sale gekocht of gekregen en mijn stash is niet supergroot, maar ik wilde hem toch met jullie delen!

Omdat er normaal veel te veel tekst is staat, heb ik het deze keer een beetje korter gehouden. Lekker veel foto’s dus!

P1120881
Cocoa Butter Creamy Body wash - Jolly Orange Douchegel (kerstcollectie) – Fuzzy Peach Douchegel
P1120890
Cacao Butter Body Scrub – Cacao Butter Body Butter – Peppermint Foot Scrub – Mango Body Butter
P1120900
  Passion Fruit Body Butter – Sweet Lemon Body Scrub
P1120912
Bronzer 02 Warm Glow – Blush 01 Petal – Eyeshadow 04 Quartz
P1120919
Love Etc. Eau de Parfum
P1120923
Spa Wisdom Morocco Body Soufflé – Nutriganics Day Cream – Vitamine E Moisture Serum
Dit was het dan! Mijn favorieten zijn de blush, perzik douchegel, passievrucht body butter en de parfum. De blush, bronzer en oogschaduw heb ik gewonnen en de Jolly Orange douchegel kon ik gratis ophalen toen ik lid werd van hun Facebookpagina en verder heb ik veel van Sinterklaas gekregen. Twee dingetjes heb ik niet op de foto gezet: mijn Papaja Lip Butter en puff spons. De lippenbalsem ligt ergens in een tas en de puff spons leek me niet zo interessant om op de foto te zetten.
Hebben jullie dingetjes van TBS?