Pagina's

Tag: Me and make-up

stash

Ik kwam deze tag een paar dagen geleden tegen op de blog van Frauke en ik vond het wel leuk om hem ook in te vullen!

Welke foundation gebruik je? Ik gebruik geen Foundation, ik vind het niet echt nodig en het kost me teveel tijd ‘s ochtends

Welke concealer gebruik je? De Allround concealer van Catrice. Ik denk dat ik binnenkort op zoek ga naar een betere, hij past toch niet helemaal bij mijn huid en ik vind een tube hygiënischer.

Weet je je ondertoon? Nee, ik heb geen idee!

Wat vind je van nepwimpers? Het kan wel mooi zijn, en handig als geen enkele mascara werkt. Maar overdag zou ik het zelf nooit dragen!

Wist je dat je mascara na drie maanden weg moet gooien? Ja, maar ik hou me er niet helemaal aan. Ik vind het zo zonde om de mascara weg te gooien als hij toch nog half vol zit.

Welke mascara gebruik je? Op dit moment de Catrice Allround mascara, maar de volgende keer koop ik weer een ander!

eyeshadow2

Sephora of MAC? Ik ben nog nooit bij Sephora geweest… In Amerika ben ik wel eens een MAC Store binnengelopen, maar omdat de muziek zo hard stond was ik snel weer weg. Ik ga toch voor MAC omdat daar graag wat dingetjes van wil proberen, naar Sephora ben ik toch minder benieuwd.

Welke make-up tools gebruik je in je dagelijkse routine? Kwasten en mijn vingers. En wattenstaafjes, ik schiet heel snel uit met mascara!

Gebruik je een primer voor je oogleden? Ja, ik gebruik de oogschaduwbasis van de HEMA. Anders zit mijn oogschaduw binnen een paar uur op mijn wangen!

Wat is je favoriete oogschaduw? Mijn palette van Essence metallics en mijn roze Wet ‘n Wild palletje.

Gebruik je een oogpotlood of liquid liner? Nee. Ik heb een zwart oogpotlood maar ik vind het toch iets te heftig staan. Ik moet toch maar eens een bruin oogpotlood proberen!

Hoe vaak prik je met oogpotlood in je oog? Nooit, ik teken het lijntje eerder te hoog!

benefit

Wat vind je van losse oogschaduws? Ik heb nog nooit een losse oogschaduw gebruikt maar ik denk dat ik er niet zo goed mee om kan gaan, haha.

Gebruik je minerale make-up? Nee

Wat is je favoriete lipstick? Mijn eerste lipsticks heb ik pas een paar uur geleden gekocht, dus dat weet ik nog niet!

Wat is je favoriete blush? Mijn TBS Baked to Last blush in Petal, ik gebruik hem bijna elke dag!

Koop je make-up op eBay?  Nee, ik mag helaas niets op internet bestellen.

Hou je van drugstore make-up? Ja, ik heb bijna niks anders! Make-up van Chanel en zo vind ik sowieso te duur, winkels als MAC zitten hier niet in de buurt en ik mag niks online bestellen dus dan blijft er niet veel anders over.

eyeshadowlook1

Heb je er ooit aan gedacht make-up lessen te volgen? Nee, eigenlijk nooit.

Noem een make-up misdaad die je haat. Oh, dat zijn er zoveel! Spinnenpoten, klonten in je mascara, blush over je hele wang, te lichte en teveel of juist veel te donker en oranje foundation. En dan ben ik er vast nog wel een paar vergeten!

Hou je van kleurrijke make-up of heb je liever naturel kleuren? Kleurrijke make-up is leuk, maar ik zou er nooit mee naar school durven dus doe dan maar naturel.

Welke celebrity heeft altijd mooie make-up? Daar let ik eigenlijk nooit zo op…

Als je het huis uit kon gaan met maar één make-up product, wat zou het dan zijn? Mascara.

Kan je het huis uit zonder make-up?  Ja hoor, daar heb ik geen problemen mee

Wat vind je het beste make-up merk? Sinds de vernieuwing van de collectie sowieso Catrice! De lipglosses, oogschaduws, nagellakjes en lipsticks zijn heel erg fijn, net zoals de All round concealer. En de prijzen zijn ook nog eens lekker laag!

Wat vind je van make-up? Ik vind make-up heel leuk om mee te experimenteren en het is leuk dat je jezelf er net wat beter uit kunt laten zien. Jammer dat veel meiden niet helemaal goed weten hoe ze het beste make-up kunnen gebruiken!

Dat waren de vragen! Ik tag niemand, als je hem leuk vind mag je deze tag gerust overnemen!