Pagina's

2011 Winter Wishlist

winterwishlist
Een nieuw jaar met een nieuwe wishlist! Normaal gesproken wil ik altijd 1000 dingen hebben. Toen ik een paar dagen geleden een nieuwe wishlist ging maken viel het eigenlijk wel mee! Dit heeft eigenlijk wel een reden: ik ben aan het sparen voor een spiegelreflex. Ik weet niet of ik het geld ooit bij elkaar krijg, maar voordat ik op mijn vijftiende een baantje neem wil ik al wel wat geld bij elkaar hebben!

Het is trouwens een winter wishlist, omdat ik dit toch nooit in een maand ga/kan kopen. Nu heb ik tot midden maart de tijd en dat is denk ik wel lang genoeg.


Lauren Conrad – Sugar and Spice/ €1,99 Bol.com Ik heb Sweet Little Lies net uitgelezen (in twee dagen!) en ik ben nu wel erg benieuwd hoe het afloopt!
2. HELMER ladekastje/ €29,99 IKEA Mijn zoektocht naar goede kunstof kastjes voor op mijn bureau heeft tot nu toe niks opgeleverd. Ik denk eigenlijk niet dat ik ze nog ga vinden…. Een goed alternatief is een ladeblok, waar ik naast make-up ook nog schoolschriften en andere troep in kan doen! Ik weet niet hoe deze in real life is dus dit is nog een beetje een twijfelgeval, maar hij lijkt me erg handig!
3. TRENSUM spiegel/ €6,99 IKEA Ik heb echt een goede spiegel nodig om mijn make-up te doen! Ik heb wel een spiegel met een gewone en vergrotende kant maar dat is meer een zakspiegel. Deze heeft een handige standaard, een vergrotende kant en hij is helemaal niet duur. Precies wat ik zoek!
4. Lauren Conrad – Style / €17,99 Bol.com Ik heb al wat dingen over dit boek gelezen, en het lijkt me zo mooi en handig!
5. Peter Pauper Press journal/ $8,99 PeterPauperPress.com Ik ben al een tijdje op zoek naar een mooi notitieboekje, met een stevige kaft en wat dikker papier. Een Moleskine notitieboekje is ook een optie, al zien die er lang niet zo leuk uit als deze!

Dit was mijn wishlist! Wat zijn jouw wishes van dit moment?