Pagina's

In 2010...

Het duurt niet lang meer tot 2010 afgelopen is. Voor mijn gevoel is dit jaar heel snel gegaan! Ik heb niet bijzonder veel indrukwekkende dingen gedaan, er is niks geweldigs gebeurd... 10 is wel mijn geluksgetal, maar erg veel heb ik daar niet van gemerkt! Er zijn minder leuke en hele leuke dingen gebeurd in het afgelopen jaar, vandaag een overzichtje!

In 2010...

...ben ik veertien jaar geworden en overgegaan naar de derde klas Tweetalig VWO. In de tweede heb ik een hele leuke week gehad toen de kinderen van de uitwisseling naar Nederlands kwamen en  ik een hele week bij een vriendin logeren. Toen heb ik typisch Nederlandse dingen gedaan, ik had nog nooit een fietstocht gemaakt door het toppunt van Holland: Spakenburg en was nog nooit bij kamp Amersfoort of het Anne Frankhuis geweest! Uitwisselingsweken zijn ook vooral erg gezellig, je spreekt veel mensen uit de klas waar je anders nooit mee om gaat.

...heb ik de meest geweldige reis van mijn hele leven gemaakt, een roadtrip door Noord-West Amerika. Het liefste wil ik terug om nog eens over de Strip in Las Vegas te lopen, om te zwemmen in Santa Barbara en een filmpremière te bekijken in Los Angeles. Maar helaas... Het complete verslag vind je hier en hier.

...Startte ik mijn blog! Ik maakte mijn blog aan in mei en dit is mijn 84ste artikel. Een hele trouwe blogger ben ik dus niet... Bloggen is wel een van mijn grootste hobby's (wat klinkt dat eigenlijk stom, hobby's!) maar ik heb er niet altijd tijd of inspiratie voor. Blogs bezoeken deed ik eigenlijk al in 2009, maar in 2010 heb ik nog veel meer leuke blogs ontdekt. Ook heb ik Twitter aangemaakt zodat ik gezellig met andere bloggers kan kletsen!

...heb ik me aan mijn goede voornemen gehouden, ik ben gestopt met nagelbijten! Eigenlijk doe ik niet aan goede voornemens, maar mijn nagels zagen er gewoon echt niet uit. In de zomervakantie, toen de schoolstress weg was had ik er gewoon geen behoefte meer aan.

In 2011...
Voor 2011 staat er nog niet veel vast. Ik word 15 jaar en ik ga een profiel kiezen. Verder ga ik op taalreis naar Londen en Cambridge, weer gezellig met mijn klas.

En hopelijk...
..ga ik aan het einde van dit schooljaar mijn Engelse FCE (First Certificate of English) halen, ga ik over naar de vierde klas en ga ik weer een mooie reis maken, net zoals vorig jaar!


Wat was jouw hoogtepunt van 2010?