Pagina's

Home inspiration


Ik kan me uren vermaken op sites als Weheartit, Tumblr en Flickr.Ik spaar mooie plaatjes, van cupcakes, outfits, beautyspulletjes... Maar het allerleukst vind ik het bekijken van kamers. Ik ben dol op mooie slaapkamers, badkamers en terrassen. Ik kan niet wachten tot ik eindelijk een eigen huisje heb met een slaapkamer waar een tweepersoonsbed in past. Voorlopig zit ik nog even op mijn kamertje van drie bij drieënhalf, maar dromen en plaatjes kijken kan natuurlijk altijd!









Image_028_large


Zoals je misschien wel ziet heb ik niet echt een speciale ‘stijl’ die ik mooi vindt. Zolang het er maar gezellig uitziet! Verder hou ik van simpele kamers, zonder teveel poespas. Verder hou ik helemaal niet van kitsch of vintage. Sommige mensen vinden dat juist gezellig, maar ik vind het iets té.
Wat voor soort kamers vind jij het mooist?
xxx Lisa