Pagina's

Bestellingen: Bol en H&M

hmbol
Bestellen op internet deed ik eigenlijk nooit. Ik mag sowieso geen beauty of dingen van eBay bestellen en ik had er gewoon niet zo’n behoefte aan. De afgelopen tijd heb ik toch een paar dingetjes besteld, twee boeken op Bol.com en een trui bij H&M. En die dingetjes ga ik nu laten zien!


truibestelling
Als eerste de trui, die ik deze kerstvakantie bestelde. Ik hoor van veel mensen dat hun pakketjes pas na heel lang wachten kwamen, maar bij mij viel dat wel mee! Ik had hem dinsdag 21 december besteld en hij kwam woensdag 29 december al binnen! Ik bestelde naast de trui ook nog een aantal paar sokken maar dat is niet zo interessant om te laten zien. In totaal was ik met kortingscodes en verzendkosten ongeveer 25 euro kwijt. De prijs die de trui officieel kostte dus! Het kan trouwens ook zijn dat hij €29,95 kostte, hij is niet meer te koop dus ik kan het niet controleren!
hmbestelling1
Ik vind hem heel erg leuk, hij is simpel maar de Noorse details geven net even wat extra’s. Ik heb ook een detailfoto gemaakt zodat je het printje extra goed ziet!
boekenbestelling
Vrijdag kreeg ik eindelijk mijn rapportgeld en zakgeld van de afgelopen drie weken, en omdat ik mezelf al zo lang niet op een boek had getrakteerd heb ik de boeken van mijn wishlist besteld! Ik was in totaal (met verzendkosten) dertig euro kwijt. Al het geld wat ik gekregen had dus, maar ik heb er geen spijt in. Sugar and Spice kwam gisteren al binnen en ik kan niet wachten om er vanavond in te beginnen! Style komt als het goed is dinsdag of woensdag. Ik vind het heel goed van Bol dat je de dingen die je tegelijk besteld met een andere leverdatum apart kan laten komen, zonder dubbele verzendkosten te betalen!

Dit waren mijn bestellingen van de afgelopen tijd, heb jij nog wat online besteld?


Ik heb nu als test mijn foto’s even breed als de layout zelf gedaan! Vinden jullie dit fijner of moet ik ze op 500 pixels (net zoals mijn vorige artikels) houden?