Pagina's

Inecto Pure Coconut Hand & Nail Cream

 inectohandcremereview
Droge handen, nooit had ik er last van. Tot vorige winter. Opeens kreeg ik dikke droge rode bulten onder mijn nagels en overal velletjes, winterhanden dus. Vorige winter besteedde ik er niet zoveel aandacht aan, maar sinds ik ben gestopt met nagelbijten realiseerde ik me dat verzorgde handen heel belangrijk zijn! 

Eerst gebruikte ik bodybutter als handcrème, maar omdat een pot niet zo hygiënisch is moest ik elke keer mijn handen wassen. En vaak wassen maakt je handen ook weer droog. Bovendien neem je zo’n pot ook niet snel mee naar school. Hoog tijd voor een handcrème in tube dus! Omdat ik van kokos houd en ik al veel goede dingen over Inecto gehoord heb is het deze geworden. Vandaag geef ik jullie mijn mening over deze crème!

P1140122
De verpakking is gewoon simpel en niet zo speciaal. Ik vind hem niet echt ‘wauw’, maar ook zeker niet lelijk! Van mij mochten ze de dop ook wel wit maken, met deze doorzichtige dop zie je snel de viezigheid zitten. Maar erg storend is het niet.  Hij ruikt heerlijk naar echte kokos, dus niet chemisch zoals mijn Essence nagellakremover. De geur is gelukkig niet zo overheersend, hij blijft namelijk wel een tijdje hangen. Je moet dus wel van kokos houden!

Ik vind hem echt heel fijn werken! Hij trekt heel snel in, maakt mijn handen lekker zacht en zorgt ervoor dat de velletjes rond mijn nagels een stuk minder worden. Omdat deze crème voor droge, ruwe handen is was ik wel een beetje bang dat hij een vettig laagje achter zou laten. Gelukkig doet hij dat niet! Hij heeft ook een fijne substantie, dun, maar niet té dun.  Een ander pluspunt vind ik de opening, die is lekker klein zodat je niet snel teveel crème op je handen krijgt.
P1140130
Op de verpakking staat dat hij ook voor je nagels is. Ik heb geen idee wat deze crème voor mijn nagels zou moeten doen, maar ik merk wel dat hij in mijn nagels trek en dus niet op mijn nagels blijft liggen. Maar goed, daarvoor had ik hem niet gekocht dus dat maakt me niet zoveel uit. Als handcrème vind ik hem in elk geval wel heel fijn! Deze crème is onder andere te koop bij Etos en de Tuinen en kost €3,99.