Pagina's

Lauren Conrad - Style

DSC_1054
Het heeft even geduurd, maar vorige week kreeg ik hem dan eindelijk binnen: Style van Lauren Conrad. Omdat ik een aantal dagen geen leesboek had heb ik hem al uitgebreid gelezen, en vandaag ga ik jullie vertellen wat ik vind van dit prachtige boek!


Allereerst ziet dit boek er prachtig uit. Mooie grote foto’s en de hoeveelheid tekst op een pagina is precies goed. Dat laatste klinkt misschien een beetje raar, maar ik  vind het belangrijk dat er in zo’n boek niet teveel tekst staat. Zo blijft het boek lekker overzichtelijk.
DSC_1042
In mijn review over LA Candy vertelde ik dat ik de schrijfstijl van Lauren niet geweldig vond. Voor dit boek werkt haar schrijfstijl wel heel goed! De stukjes zijn heel herkenbaar en op een of andere manier merk je dat dit echt haar boek is, waar ze veel tijd in gestoken heeft. Alles is geschreven vanuit haar oogpunt en alle tips die ze heeft zijn gebaseerd op haar ervaring.  Ik heb nul moeite met het Engels, maar ook als het niet je beste taal is, is dit boek goed te begrijpen.
DSC_1048
Style staat vol met tips en informatie over fashion, beauty en lifestyle. Zo staan er musthaves en handige paklijstjes voor verschillende tripjes in. Verder vind je tips over online shoppen en hoe je het beste je goede punten uit kunt laten komen. Maar ook dingen waar ik zelf nooit was opgekomen, verschillende mouwlengtes kunnen je armen een hele andere vorm geven! Dit wordt afgewisseld met mijn favoriete onderdeel uit dit boek: Laurens persoonlijke stukjes. Ze durft toe te geven dat ze zich ook niet altijd aan haar eigen tips houdt!
DSC_1045
Ik vind dit boek echt een aanrader! Style is heel handig en ook heel leuk om gewoon even door te bladeren. Hij is te koop op Bol.com voor €17,99 en €18,99. Ik heb de duurste genomen en het enige verschil is (geloof ik) dat deze Brits is en de ander Amerikaans. Dollars zijn veranderd in ponden en een aantal winkels die niet in de UK te vinden zijn hebben ze veranderd naar soortgelijke winkels. Voor ons maakt het eigenlijk niet heel veel uit.