Pagina's

Sorted out my books

In onze woonkamer trekt een meubel wel echt de aandacht: onze boekenkast. We hebben hem speciaal op maat laten maken met de gedachte: hij komt toch nooit vol. Nou, wel dus! Inmiddels neemt mijn boekencollectie ook al twee planken in beslag, en als ik geen boeken uit zou lenen had ik ook hier niet genoeg aan!

Toen ik de boeken die op mijn kamer lagen tussen mijn andere boeken probeerde te proppen bedacht ik me dat er nog boeken stonden van toen die plank nog niet van mij was. Snel zette ik die boeken op de plank van mijn broertje en tussen de kookboeken. En omdat ik toch bezig was, kon ik die planken meteen even herindelen!


114_PANA
Eerst stonden alle boeken op kleur en alle boeken die er niet tussen konden op de andere plank, wat er nogal chaotisch uit zag. Deze keer heb ik ze op serie/schrijver gesorteerd. Op de ene plank staan de wat nieuwere boeken en mijn ‘Hoe Overleef Ik…’ boeken, omdat die precies op de overgebleven plek pasten. De rest van mijn boeken, vooral de boeken van toen ik nog jonger was en die lijsterboekjes van school heb ik op de andere plank gezet.
114_PANA1
Ik vind dat het er zo veel overzichtelijker uitziet en beter past bij de rest van de kast. Ook kan ik boeken veel makkelijker terugvinden en er zitten niet allemaal verschillende hoogtes meer door elkaar. Ik heb alleen geen idee hoe het moet als nog meer boeken krijg, de kast is echt bijna vol. Tsja, die boekenverslaving heb ik niet van mezelf!


Ik heb trouwens geen idee waarom sommige foto’s zo blurry zijn geworden! Ik heb van alle delen meerdere foto’s gemaakt, maar bij een paar delen zijn ze allemaal onscherp geworden. Mijn camera doet sowieso al raar de laatste tijd. Ik weet niet wat de gemiddelde levensduur van een camera is, maar 2,5 jaar vind ik niet erg lang!