Pagina's

Het honderdste artikel op Lisa Loves!

honderdsteartikel Eindelijk is het zover: mijn honderdste artikel staat online! Met veel plezier heb ik al 99 artikelen geschreven en ik hoop dat er nog veel meer komen. Bloggen is iets wat ik heel leuk vind om te doen, maar ik denk niet dat het zo leuk zou zijn zonder jullie, mijn bezoekers. Omdat ik pas heel laat was met het installeren van Statscounter en de Blogger statistieken bepaalde dingen niet bijhoudt, weet ik niet hoeveel mensen mijn site precies bezocht hebben. Maar ik weet wel dat Sinds juli 2010 6343 pagina’s bekeken zijn, er in totaal 325 reacties zijn geplaatst door 120 verschillende lezers en ik inmiddels 30 volgens op Bloglovin heb!

Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor het bezoeken en lezen van mijn site, zonder jullie had ik echt niet zoveel plezier gehad in het bloggen als ik nu heb!