Pagina's

Update: Twitter & meer


Misschien hebben jullie het al gemerkt: mijn Twitteraccount is niet bereikbaar en ik heb al een paar dagen niet getweet. Dit komt omdat ik een applicatie ging uitproberen die opeens 50 berichten achter elkaar ging sturen met trending topics erin. Volgens de regels van Twitter mag dat niet, dus ben ik nu geschorst. Ik heb een verzoek ingediend om mijn account weer terug te halen, maar hier is nog niet op gereageerd dus zit ik voorlopig even zonder Twitter. *snik*

Verder heb ik besloten dat ik geen zin meer heb om het geheim te houden. Een paar maanden geleden had ik het nooit aan anderen durven vertellen, maar nu vind ik het niet erg meer dat anderen het weten. Als er mensen zijn die het stom vinden: jammer dan. Ik denk dat het een hele opluchting voor me is als anderen het ook weten, de hele tijd liegen dat je geen Twitter hebt als anderen erover vragen is ook niet leuk.


Ik hoop dat mijn inspiratie dan ook weer een beetje terug komt. Ik kan nu wel allemaal redenen gaan verzinnen waarom ik al een tijdje niet geblogd heb, maar eigenlijk is het alleen maar omdat ik niets weet om over te schrijven. De afgelopen paar weken heb ik niets bijzonders aangehad, geen bijzondere boeken gelezen, niks meegemaakt en mijn muzieksmaak is ook niet veranderd. Je zou me nu een slechte blogger kunnen noemen ja, maar bloggen is mijn hobby en ik zie het niet als een verplichting om minstens zoveel keer per week te bloggen. Het moet leuk blijven en dat wordt het niet als ik allemaal eisen aan mezelf ga stellen!

xxx Lisa