Pagina's

De 'lees meer' knop: ja of nee?


Al een hele tijd staat hij op mijn site: de lees meer knop. Na de eerste op tweede alinea moet je daarop drukken om de rest van het artikel te lezen. Een tijdje geleden stelden een aantal mensen die in omdat ze steeds over hun limiet heengingen, en de reacties daarop waren niet altijd even positief. Toen bedacht ik me waarom hij er bij mij eigenlijk stond en daar had ik maar twee redenen voor: zodat hij laadt op mijn mobiel en het er iets mooier en overzichtelijker uitziet.

Ik dacht eerst dat dat niet zo erg zou zijn, aangezien toch het grootste deel van mijn bezoekers van Bloglovin' komt. Maar toen ik mijn statistieken eens goed bekeek viel dat nog best mee (of tegen, het is maar hoe je het bekijkt)!  Ik begon toch een beetje te twijfelen, dus besloot ik het maar aan mijn bezoekers te vragen. Jullie zijn degenen die er het meeste profijt of last van hebben. Ook al kom je van Bloglovin' en maakt het je niets uit of laat je normaal nooit een reactie achter, ik wil graag zoveel mogelijk meningen horen! Dus vind jij de 'lees meer' knop vervelend, maakt het je niets uit of vind je hem juist handig?