Pagina's

Handig: Bräda laptoptafeltje

IKEA Brada laptoptafeltje
Vroeger zat ik bijna altijd aan mijn bureau als ik aan het computeren was, maar als ik in een luie bui ben vind ik het ook wel fijn om op mijn bed te zitten. Ik deed dat altijd gewoon met de laptop op schoot. Dit is natuurlijk niet zo goed voor mijn houding, ik kreeg er ook wel eens rugpijn van. Gelukkig bestaan daar wel oplossingen voor!

P1160118

Toen ik vrijdag met mijn vader naar IKEA ging voor een nieuw kastje (en uiteindelijk thuiskwam met dit en een bureaustoel) stuitten we op deze Bräda laptoptafeltjes. Eerst hoefde het voor mij niet, maar mijn vader vond het toch wel beter. En ik ben er heel blij mee! Je kan veel beter rechtop zitten zo. Als je op de bank of een stoel zit is het wel een beetje een gedoe om hem normaal neer te zetten, maar dat went wel. Ze hellen iets naar voren, maar als het goed is zitten er rubbertjes onder je laptop en glijdt hij er dus niet af.

Deze handige tafeltjes zijn voor 10 euro te koop bij IKEA. Voor meer informatie en de voorraad kun je hem hier op de IKEA site vinden!