Pagina's

Gewonnen bij Live with Lipstick

livewithlipstick
Vorig weekend kreeg ik een heel leuk mailtje van Fleur en Dajana: ik had hun winactie in samenwerking met Beauty by Elke gewonnen! het was een verrassingspakketje dus ik had geen idee wat ik had gewonnen. Maar gistermiddag kreeg ik het al binnen en vandaag ga ik jullie laten zien wat er nou in zat!


P1160086 Toen ik het pakje opendeed kwam er meteen een heerlijke geur uit door dit zeepje in de geur passievrucht. Ook zat er een lippenbalsem in met frambozengeur.

P1160088 Daarnaast zaten er twee dingetjes van NYX in: een lipgloss in Doll Pink en een potje Glitter Mania. De lipgloss ziet er heel paars uit, maar op je lippen valt het wel mee. Op de glitters stond geen kleurnaam, maar ze zijn dus roze met allemaal andere kleurtjes erin. Heel mooi, maar ik ben er nog niet helemaal uit hoe ik ze nou het beste kan gebruiken!

P1160090
Als laatste zat er nog een heel leuk spiegeltje in in een fluwelen zakje. Eigenlijk had ik nog geen spiegeltje die ik ergens mee naartoe kon nemen dus dit komt goed van pas!

P1160079 
Dan zaten er nog een paar kaartjes bij: : een kaartje van Elke, een visitekaartje en ook nog een ander kaartje van Lieve Kralen. Waarom die erin zat is me nog niet helemaal duidelijk, maar goed.

Ik ben heel blij met mijn pakketje, er zaten echt leuke dingetjes in! Dankjewel Fleur en Dajana!