Pagina's

Shoplog 23-04-11

shoplog250411
Gisteren ben ik even met mijn moeder naar de stad geweest. Het was veel te warm en druk om uitgebreid te shoppen dus dat hebben we dan ook niet gedaan, maar toch heb ik een paar dingetjes gekocht. We zijn bij H&M, Kruidvat, HEMA en de boekhandel geweest (en bij Bever en ICI Paris XL, maar daar heb ik zelf niks gekocht) . Lees snel verder om mijn aankoopjes te zien!

116_PANA
Bij H&M kocht ik vier shirtjes, een zwarte en gestreepte die ik gewoon altijd aan kan, en een blauwe en roze voor de zomer. Ze kosten €6,95 per stuk, helemaal niet duur dus!

P1160104
Daarna gingen we even naar Kruidvat, mijn moeder had nog paracetamol en kammen nodig en ik wilde even kijken of die nieuwe collecties van Catrice en Essence er nou eindelijk waren. En ze waren er! Ik kocht het lakje Dirty Berry (€2,49) waar ik al heel veel swatches van gezien had die er heel mooi uitzagen. Ook kocht ik Essence Express Dry Drops voor €1,99. Die zaten volgens mij al in het assortiment maar daar was ik ook heel benieuwd naar.
Bij de HEMA kocht ik een nieuwe borstel. Ik had al een borstel van deze winkel, dezelfde maar dan van plastic in plaats van hout, maar die werd een beetje oud en alle pinnetjes vielen eraf. Verder vond ik het wel een hele fijne borstel, dus kocht ik een nieuwe voor €2,95.

P1160111
Als mijn moeder en ik gaan winkelen, kunnen we de boekhandel echt niet overslaan! Van haar mocht ik een tijdschrift uitzoeken, en ik besloot voor de CosmoGirl te gaan, aangezien ik die al een half jaar niet meer gelezen heb. Mijn moeder ging ook nog even naar ICI Paris XL voor een nieuwe mascara, en daar kreeg ik een testertje van DKNY Be Delicious (vorige foto) en het Beauty & You magazine.

Dit waren mijn aankoopjes! Wat heb jij in de afgelopen periode gekocht?