Pagina's

Tumblr

flower

Een tijdje geleden gebruikte ik vooral Weheartit voor het verzamelen van mooie plaatjes. Afgelopen herfst lag die site er de hele tijd uit, en als hij het deed was hij zo sloom dat je er nog niet normaal plaatjes op kon bekijken. Omdat ik toch wel iets nodig had om mooie plaatjes op te verzamelen, maakte ik Tumblr aan. Een tijdje later was ik die site al weer helemaal vergeten, maar een paar weken geleden ontdekte ik die site weer!

ijsjes

Tumblr is, net zoals Weheartit, vooral bedoeld om mooie plaatjes te verzamelen. Het enige grote verschil is dat je bij Tumblr echt een blog hebt: je kunt dus ook gewoon zelf dingen versturen en de lay-out aanpassen. Verder gaat het bij Tumblr echt om mensen volgen, wat bij Weheartit niet perse hoeft.

lisaintown tumblr

Ik gebruik Tumblr dus om echt mooie plaatjes te verzamelen en ‘rebloggen’. Ik post niet zoveel, rond de 5-10 keer per dag. Maar ik kom nog veel meer mooie plaatjes tegen, die ik dan ‘like’ en voor mezelf houd, of ik sla ze op zodat ik ze voor Lisa Loves kan gebruiken.  Ook post ik soms een grappig plaatje, of een persoonlijk stukje (in het Engels).

papegaai

Ik zou het heel leuk vinden om de Tumblrs van mijn bezoekers te volgen! Het maakt niet uit of je je eigen foto’s post, gewoon persoonlijke stukjes schrijft of, net zoals ik, gewoon mooie plaatjes verzameld. Ik vind alles leuk! Dus als je Tumblr hebt, plaats dan een reactie met je link erin zodat ik je kan volgen. Als je geen Tumblr hebt maar wel wat leuke weet mag je die ook posten!



Mijn Tumblr vind je hier, en vanaf nu staat er ook een link in de sidebar.