Pagina's

Als ik zeg … dan zeg jij … ?

Een tijdje geleden ben ik getagd door Dajana. In eerste instantie was ik niet van plan om deze te doen, maar uiteindelijk vond ik hem toch wel leuk. Het is gelijk een beetje een inspiratieartikel geworden, dus bereid je voor op lekker veel plaatjes!

Als ik lekker zeg, zeg jij:

vliegveldEigenlijk moet warm eerst en dan pas lekker, maar omdat een drukke GIF op de voorpagina een beetje storend is heb ik ze even omgedraaid.

Als ik warm zeg, zeg jij:tumblr_lk4hcqDG4x1qa20meo1_500


Als ik knap zeg, zeg jij:

taylorswift

Als ik schattig zeg, zeg jij:

nyanchibird

Chibird! Ik vind die tekenstijl zo leuk!

Als ik leuk zeg, zeg jij:

leukAls ik favoriet zeg, zeg jij:

prettylittleliars

Als ik jurk zeg, zeg jij:

summer dress

Als ik  rood zeg, zeg jij:

aardbeien

Als ik mobiel zeg, zeg jij:

htcwildfire

Als ik honger zeg, zeg jij:

honger

Als ik saai zeg, zeg jij:

saai

Als ik schitterend zeg, zeg jij:

schitterend

Als ik bloggen zeg, zeg jij:

bloggen

Zoals jullie misschien al wel hebben gemerkt zitten er heel veel zomerse plaatjes in, dat komt omdat ik een heel erg zomergevoel heb op dit moment. Ik tag niemand omdat ik zoals gewoonlijk weer eens een van de laatsten ben die deze tag doet, maar als je het leuk vind mag je hem gerust invullen!