Pagina's

Ik ga naar Berlijn!

berlijn
Mijn tas is ingepakt, mijn muziek is gesorteerd en mijn camera is opgeladen: ik ben klaar om naar Berlijn te gaan! Als je dit leest zit ik waarschijnlijk al in de auto voor een korte vakantie naar de hoofdstad van Duitsland. Hier ga ik de standaard citytrip dingen doen: de stad bekijken, lekker eten, musea bezoeken en shoppen natuurlijk!

Ik heb er heel veel zin in: een stad is altijd leuk, veel leuker dan zo’n huisjespark in elk geval. Het enige waar ik een beetje tegenop zie is de autoreis, maar ik bedenk me dan altijd maar dat zo’n reis een leuke bestemming heeft. Ook wordt het weet niet zo geweldig: zo’n veertien graden en de regenkans is ook niet ideaal, maar het is te doen.

Als het goed is komt er gewoon iedere dag een artikel online. Ik heb een laptop bij me en er is Wi-Fi in het hotel, maar dat is niet echt bedoeld om elke dag een paar uur online te zijn. Ik zal gewoon een half uurtje per dag even de dagelijkse dingen checken. Op mijn telefoon zit wel Wi-Fi dus Twitteren zal ik misschien wat vaker doen.

Ik ben heel benieuwd hoe de stad is! Over een aantal dagen ben ik weer terug, en dan zal ik wel een verslagje met foto’s en een shoplog posten.

Wat gaan jullie deze vakantie doen?