Pagina's

De vernieuwde Lisa Loves!

lisa loves
Allereerst wil ik even mijn excuses aanbieden omdat de site een paar uur niet bereikbaar was. Ik had de lay-out naar de verkeerde site geïmporteerd (ik heb nog een site waarmee ik alles test) en toen kwam hij hier al terecht. Hij was nog niet af en ik wilde hem eerst even rustig aanpassen, vandaar!

Ja, je ziet het goed, Lisa Loves is in een nieuw jasje gestoken! Ik vond het wel weer tijd voor een nieuwe lay-out. Het lettertype vond ik iets te klein en ik wilde toch van die lees meer knop af, maar dat stond niet mooi op een of andere manier. Bij deze lay-out staat het beter. Het lettertype is trouwens niet veel groter maar ik heb wel de regelafstand veranderd. Ook is deze naar mijn idee nog wat rustiger. Ik heb weer een kleur gebruikt die ik niet zo snel zou kiezen, oranje, maar ik vind het wel mooi geworden zo!

Deze lay-out heeft maar één sidebar, in plaats van twee. Bijna elke blog heeft dit tegenwoordig en ik hield het eerst liever op twee. Maar eigenlijk stonden die balken helemaal niet vol dus kon ik er net zo goed een doen! Nu kan ik nog iets grotere foto’s plaatsen zonder dat ze helemaal tot de rand van het artikel zitten. De ‘lees meer’ knop is dus weg maar er staan nu wel minder posts op een pagina: vier in plaats van zeven.

Ik heb ook gelijk even een pagina met mijn favoriete blogs, credits en een mailformulier toegevoegd. Ook is de pagina ‘Over mij’ iets aangepast. Verder ben je nog gewoon op dezelfde site, met dezelfde URL en natuurlijk dezelfde blogster!

Ik ben heel blij met het eindresultaat en ben ook heel benieuwd naar wat jullie ervan vinden!