Pagina's

Random room photos

Toen ik mijn oude posts eens bekeek viel me een ding op: er zitten al een tijdje geen zelfgemaakte foto’s meer bij mijn posts. De reden hiervoor weet ik eigenlijk niet,  maar ik weet wél dat het weer eens tijd is om een paar eigen foto’s te posten!

Afgelopen week had ik best wat tijd over dus heb ik de spiegelreflex van mijn moeder weer eens gebruikt. Ik was het alweer aardig verleerd maar er zijn wel een aantal foto’s uitgekomen waar ik wel tevreden over was. Ze zijn allemaal in mijn kamer genomen, binnenkort wil ik weer eens een room tour maken maar dan moeten er eerst wat dingetjes opgeknapt worden.

0
DSC_2455
DSC_2380
DSC_2437
Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben ben ik dol op Ben & Jerry’s bakjes! Ik heb er een tijdje een al pennenbak gebruikt en nu doe ik er langwerpige make-up en kwasten in. Ook gebruik ik er eentje als spaarpot. Daarnaast staan ze gewoon heel erg leuk! Achter mijn kledingkast waar mijn beautyspulletjes op staan komt nog een spiegel maar ik moet nog een goede spiegel zien te vinden. Nou ja, ik heb deze zomer genoeg tijd om mijn kamer helemaal in orde te maken!