Pagina's

Day 1 - your favourite book

Mijn favoriete boek was een hele lastige! Heel veel boeken vind ik heel mooi of goed geschreven, en mijn favoriete boek verandert heel vaak. Er is een serie waar ik de laatste tijd heel groot fan van ben, en dat is Pretty Little Liars.

Ik kreeg boek vijf voor mijn verjaardag en dinsdag had ik boek acht uit, oeps! Ik heb deel zes tot en met acht dus in het Engels gelezen, want die zijn er nog niet in het Nederlands. Maar ik ga ze waarschijnlijk wel in het Nederlands kopen, want ik zou het niet zo erg vinden om ze nog een keer te lezen! Vooral boek zeven en acht vond ik goed. Natuurlijk zal ik niets verklappen maar voor de mensen die niet weten waar de serie over gaat, hier even de achterkant van het eerste deel:

Rosewood, Pennsylvania – tussen de Mercedessen, de gigantische villa's en de perfect bijgehouden sierheggen, viert het geroddel hoogtij. En dat is niet vreemd, want iedereen heeft wel wat te verbergen, en dat geldt zeker voor het groepje middelbare-schoolvriendinnen van Aria. Zijzelf heeft een affaire met haar leraar Engels, Spencer heeft een oogje op het lekkere vriendje van haar zus en Hanna gebruikt gemene trucjes om mooi te blijven. Samen delen ze echter een geheim dat nog veel gruwelijker is, maar dat niemand anders kent. Tot ze op een dag berichtjes ontvangen van iemand die zich 'A' noemt. Is 'A' Alison, hun beste vriendin die een jaar geleden is verdwenen?
Deze boekenserie is echt een aanrader! De gelijknamige televisieserie trouwens ook maar de boeken blijven mijn favoriet. Wat is jouw favoriete boek?