Pagina's

Day 4 - a book you want to be made into a movie

Dit is echt een rotvraag! Normaal gesproken hou ik namelijk niet zo van verfilmingen van boeken, omdat het je hele fantasie overhoop gooit. De film stelt me meestal teleur, omdat ik altijd  een heel beeld vorm van hoe alles eruit ziet. Vervolgens zie ik de film en is alles anders! De film waarbij ik dit het sterkst had is The Sisterhood of the Traveling Pants. Maar goed, ik zal toch een antwoord moeten geven!

Het lijkt me wel leuk als ze de L.A. Candy serie zouden verfilmen. Niet omdat ik het verhaal zo geweldig vind, maar vooral omdat ik benieuwd ben hoe het er dan achter de schermen uit ziet. Bij elke MTV 'reality show' die ik kijk denk ik op veel momenten: wat een onzin!, zeker sinds ik die boeken heb gelezen. Toch lijkt het me nog wel leuk als ze er ook een film van maken. Zoals ik al zei vind ik het verhaal dus wat minder. Ze zouden het best mogen gebruiken van mij maar ik zal het denk ik leuker vinden als ze de nadruk leggen op wat er achter de schermen gebeurt!

Wat vind jij van verfilmde boeken?