Pagina's

Day 6 - have you read Twilight and Harry Potter?


Dit waren eigenlijk twee losse vragen, maar omdat mijn antwoord op allebei de vragen eigenlijk hetzelfde is, heb ik besloten ze in een antwoord te stoppen.

Ik heb ze namelijk allebei niet gelezen. Nou ja, van Twilight de eerste vijftig bladzijden maar ik vond het verschrikkelijk saai. Zoals ik jullie bij dag 3 al vertelde, heb ik niet zoveel met dit genre en het idee om ze toch te gaan lezen omdat iedereen ze zo geweldig vind is nooit echt in me opgekomen. Ik geloof best dat de Harry Potter boeken heel goed zijn en misschien zal ik ze ooit wel eens gaan lezen, maar voorlopig niet!

De films heb ik trouwens ook nooit gezien, alleen heel veel stukken van Harry Potter omdat ze zo vaak op TV zijn, maar die heb ik ook nooit leuk gevonden. En dat ligt echt aan mij denk ik, aangezien het succes zo groot is.