Pagina's

Terug van vakantie!

Gisteravond ben ik weer teruggekomen van vakantie! Ik heb een heerlijke, luie vakantie gehad, het weer was goed (behalve op de laatste twee dagen, vrijdagochtend was onze halve tent ondergelopen) en ik ben voor de eerste keer in mijn leven  zelfs een beetje bruin geworden. Alleen op mijn armen, nek, schouders en rug maar het is al een verbetering! Ik weet zeker dat dit de meest luie vakantie was van alle vakanties die ik me echt goed kan herinneren, sinds 2003 dus. Eigenlijk vond ik dit helemaal niet zo erg, zo'n vakantie is ook wel eens lekker! Een uitgebreider verslagje met veel foto's komt nog, en de drieëntwintig P365 updates ook.

Een tijdje geleden schreef ik dat ik mijn FCE examen ging doen, en op een zonnige dag in Kroatië konden we via internet onze score bekijken. Ik had gehoopt op een B maar ben uiteindelijk geslaagd met een dikke A! Ik heb 87 van de 100 punten gehaald en ben daar heel tevreden mee!

Dit was even een kort artikeltje, morgen of overmorgen komt er weer een wat uitgebreider stuk online.